Всесвітньо відомий бренд «Gucci» відмовився від використання у своїх колекціях натурального хутра, – інформує український Harper’s Bazaar.
Генеральний директор Gucci Марко Біццаррі запевнив, що вважає хутро несучасним, тому модний дім вирішив відмовитися від цього матеріалу у своєму виробництві одягу.
«Хутро застаріло, і замість нього краще використовувати креатив», – пояснив Біццарі.
Бренд підписав контракт з Fur Free Alliance – організацією, яка займається захистом тварин в модній індустрії. Договір набуває чинності з весняно-літньої колекцією бренду, де замість хутра будуть використовуватися його замінники, шерсть і матеріали, виготовлені за новими технологіями.
Незважаючи на те, що продажі хутряних виробів приносять Gucci 12 мільйонів доларів на рік, представники бренду розуміють, що використання хутра відштовхує частину клієнтів, а також фахівців, які могли б працювати в компанії. До слова, наразі жінки займають більше 60% робочих місць у Gucci, і крім того, бренд здійснює донації в UNICEF, спрямовані на розвиток жіночої освіти в бідних країнах. Гендерна різноманітність і підтримка жінок – ще один аспект сучасності, яким стурбовані представники Gucci.
Повертаючись до хутра, від його використання вже відмовилися такі бренди як «Stella McCartney», «Ralph Lauren», «Armani Group», «Hugo Boss» і «Calvin Klein», а рітейлер «Net-A-Porter» більше не буде продавати вироби з натурального хутра.
«Дикі тварини прекрасні в своєму природному середовищі існування і ніде більше», – запевнила Анджеліна Джолі в листі, приуроченому до 150-ї річниці Harper’s Bazaar. До цього коментаря можна додати лише одне: не дикі, спеціально вирощені і будь-які інші тварини – також.