Сьогодні, 19:57 0 Один із клієнтів ПриватБанку поскаржився на затяжну процедуру повернення коштів, які не видалися через банкомат ще в березні цього року.
Скаргу опублікували на порталі “Мінфін”, пишуть Новини.Live.
За словами постраждалого, гроші з картки списались, однак банкомат їх фізично не видав. Звернувшись до банку, чоловік дізнався, що процедура повернення може тривати від 45 до 120 днів, залежно від обставин.
«Чекаю вже 60 днів… Грошей досі немає. Банкомат не видав готівку, а банк тягне з поверненням», — написав клієнт.
Що передбачає процедура повернення?
Фінансова установа має провести внутрішню перевірку інкасації. Зазвичай, якщо інцидент стався з картою ПриватБанку, повернення коштів відбувається протягом двох тижнів або до 30 днів. Однак якщо гроші знімались із картки іншого банку, ситуація ускладнюється — все залежить від правил міжнародних платіжних систем, які дають до 120 днів на розгляд звернення.
Для того, щоб запустити процес, клієнт повинен подати заяву, пред’явити паспорт, за можливості — чек, а також надати точну інформацію про банкомат: адресу і номер пристрою.
Представники банку публічно на звернення клієнта поки не відповіли.
Раніше ми писали, що українці можуть платити за комуналку вдвічі менше.
Підписуйтесь на наш Facebook та Telegram-канал , щоб бути в курсі найважливіших подій.