/public/images/rss.png” src=”/public/images/rss.png” width=”26″ height=”26″ alt=”” class=”lozad pull-left”> RSS Контакти
Четвер 23:45
3 Липня 2025
- Новини
- Луцьк
- Волинь
- Україна
- Світ
- Політика
- Економіка
- Гроші
- Бізнес
- Нерухомість
- НП
- Соціум
- Медицина
- Освіта
- Довкілля
- Вікенд
- Релігія
- Благодійництво
- Техно, IT
- Культура
- Музика
- Кіно
- Література
- Мистецтво
- Історія
- Авто
- Спорт
- Таблоїд
- Проекти ВН
- Акценти
- Трибуна
- повідом новину
- Аверс
Інтерв’юАналітикаФотоВідеоБлогиДосьєАнонсиПопулярне Запитай юриста PDF-архів газети
Мовний омбудсман цьогоріч отримав майже півтори тисячі скарг від громадян
Сьогодні 23:00 Коментарів: 0 0 Твіт
У першому півріччі до Уповноваженого із захисту державної мови надійшло 1410 звернень громадян – на 348 більше, ніж за аналогічний період 2024 року.
Про це повідомила пресслужба Уповноваженого.
Зазначається, що найбільше скарг надійшло з Києва (582), а також з Одеської (178), Харківської (171) та Дніпропетровської (138) областей.
Найбільш проблемними залишаються такі сфери: інтернет-торгівля та онлайн-ресурси – 378 звернень, публічна інформація та зовнішня реклама – 293, обслуговування – 230. У сфері освіти зафіксовано 114 скарг.
Читати ще: Тополя зібрав Безуглій «на психіатра» пів мільйона і публічно звернувся до неї
«Порівняно з минулим роком кількість скарг зросла більш ніж на третину. Динаміка звернень громадян свідчить про те, що суспільство все більш нетерпиме до порушень мовного закону та готове відстоювати своє право на отримання інформації та послуг українською мовою», – сказав Тарас Кремінь.
Він наголосив, що у 2025 році, окрім реагування на звернення громадян, активізовано практику постійного моніторингу дотримання мовного закону.Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть Повідомити