/public/images/rss.png” src=”/public/images/rss.png” width=”26″ height=”26″ alt=”” class=”lozad pull-left”> RSS Контакти
Четвер 00:34
3 Липня 2025
- Новини
- Луцьк
- Волинь
- Україна
- Світ
- Політика
- Економіка
- Гроші
- Бізнес
- Нерухомість
- НП
- Соціум
- Медицина
- Освіта
- Довкілля
- Вікенд
- Релігія
- Благодійництво
- Техно, IT
- Культура
- Музика
- Кіно
- Література
- Мистецтво
- Історія
- Авто
- Спорт
- Таблоїд
- Проекти ВН
- Акценти
- Трибуна
- повідом новину
- Аверс
Інтерв’юАналітикаФотоВідеоБлогиДосьєАнонсиПопулярне Запитай юриста PDF-архів газети
Родина з Британії виграла суд у туроператора через відсутність снігу в Лапландії
Сьогодні 00:32 Коментарів: 0 0 Твіт
Британська сім’я О’Нілів домоглася компенсації у 3,5 тисячі фунтів стерлінгів (понад 200 тисяч гривень) від туристичного оператора TUI через відсутність снігу під час зимової поїздки до Лапландії.
Про це повідомляє ВВС.
Подружжя Ліза та Вейн О’Ніли провели пів року у судових суперечках за відшкодування вартості подорожі, під час якої їм обіцяли снігові розваги, але через погодні умови ці плани не вдалося реалізувати. У тур входили поїздка на упряжці з хаскі, зустріч з північними оленями та снігохідний тур.
Різдвяна поїздка відбулась у грудні 2024 року. За кілька днів до вильоту О’Ніли дізналися про можливі дощі та звернулися до туроператора, який запевнив, що сніг буде і компенсація не передбачена у разі відмови від поїздки. Проте після першого дня «зимової казки» на курорті випав дощ, який розтопив весь сніг. Через це більшість зимових активностей довелося скасувати, а сім’ї довелося шукати інші розваги власним коштом.
Читати ще: Українка передчасно народила під час туру Європою та влетіла на космічну суму
Ліза О’Ніл подала скаргу до туристичної асоціації ABTA, посилаючись на політику туроператора: «Немає снігу – не їдеш». Спочатку TUI погодився компенсувати лише половину вартості туру, але родина наполягла на повній компенсації. За результатами розгляду незалежним арбітром О’Нілам повернули всю суму разом із юридичними витратами.
У рішенні зазначено, що основна мета поїздки -снігові розваги -не була досягнута, а TUI не дотримався власних правил. Якби сім’я мала змогу скасувати або перенести тур, вона б цього не робила.
З допомогою у позові О’Нілам допомогла пара, яка понад шість років судилася за компенсацію через невдалий круїз вартістю 20 тисяч фунтів стерлінгів.Знайшли помилку? Виділіть текст і натисніть Повідомити