Більшість з нас намагаються бути якомога продуктивнішими під час робочого дня: втілювати усі поставлені задачі, не відмовляти керівнику у проханнях та затримуватись на роботі, аби виконати увесь план.
Втім, такий ентузіазм має наслідки для нашого психічного здоров’я. Якщо систематично надавати перевагу роботі, а не відпочинку, то рано чи пізно у вас з’являться не надто приємні симптоми перевтоми: дратівливість, підвищений рівень тривожності, агресія, сонливість тощо. Усе це якимсь чином вплине на вашу продуктивність. Тому, “ВолиньТоп” вирішило дати вам ТОП-5 порад, як попри шалений робочий ритм залишатись продуктивним та мати повно енергії.
Записуйте усі свої плани
Як би банально це не звучало, фіксуйте завдання на папері. Так ви понизите рівень тривожності і нічого не забудете, знаючи, що усі термінові справи прописані і все виконується вчасно. Виконали – викреслюйте.
Розставляйте пріоритети
У добі 24 години, в тижні 7 днів. Ми несила управляти часом, але можемо управляти своєю енергією і вирішувати, на що саме її витратити. Розпочинайте день з важливих і термінових завдань. Потім слід приділити увагу важливим, але нетерміновим справам. Останні ви, як правило, зможете делегувати, а що залишилися і зовсім ігнорувати.
Впишіть відпочинок у список ваших справ на щодень
Дуже важливо не забувати відновлювати сили для подальших перемог. Навіть якщо з ранку ми продуктивні, концентрація з часом слабшає, фокус уваги розсіюється і для відновлення енергії потрібно час. Виділіть собі на відпочинок бодай 15 хвилин, і ви помітите, що знову братись за роботу – легше.
Дотримуйтесь правила “двох хвилин”
Якщо завдання можна виконати впродовж двох хвилин, зробіть це відразу. На те, щоб записати її в планер і вдатися в суть повторно, піде значно більше часу і сил.
Вимкніть сповіщення в усіх соціальних мережах та відкладіть телефон
Все. Чи майже все. SMS про знижки, поштові розсилки, повідомлення від друзів у Facebook. Кожне повідомлення, на яке ви звернули увагу, не лише краде дорогоцінні секунди часу, але і вибиває із стану “потоку”. Непомітно це призводить до стресу.
Коли вам потрібно максимально сконцентруватись, краще використати режим “не турбувати”. Повірте, ви нічого не пропустите і зможете повернутися до повідомлень, як тільки закінчите поточне завдання.