Всесвітньо відома модна компанія «Chanel» не буде продовати свій товар онлайн.
Про це інформує Fashion Week Daily.
Уявити, що знаменитий бренд з декількома мільйонами клієнтів відмовиться продавати свою продукцію через Інтернет, майже неможливо. У той час як підрозділ Farfetch China об’єдналося з французьким брендом Saint Laurent, що дасть можливість бренду розширити свій потенціал на ринку, Chanel виступили проти експансії онлайн у продажі. Модний будинок тримається осторонь від онлайн-торгівлі.
Зваживши всі «за» і «проти», представники бренду заявили про свої наміри на наступні кілька років. Тепер покупниці повинні будуть приходити в магазин за улюбленою сумкою моделі «Gabrielle» або твідовим жакетом, адже Chanel пообіцяв, що в онлайн-бутиках продукції марки не буде.
«Якщо ми будемо продавати все і відразу, то втратимо ексклюзивність. Це не означає, що ми не спробуємо зробити це один раз (перейти на e-commerce), але якщо ми наважимося, то тільки тому, що будемо в цьому впевнені », – повідомили в модному домі.