• Про нас
  • Контакти
РЕКЛАМА
Tuesday, January 31, 2023
  • Вхід
Луцьк News
  • Прогнози
  • Коментарі
  • Рекомендації
  • Відео
  • Події
  • Хештеги

No products in the cart.

ДОДАТИ НОВИНУ
ПІДТРИМАТИ
  • Головна
  • #StandwithUkraine
  • #StopRussia
Результатів не знайдено
Переглянути весь результат
  • Головна
  • #StandwithUkraine
  • #StopRussia
Результатів не знайдено
Переглянути весь результат
Луцьк News
Результатів не знайдено
Переглянути весь результат
Головна Cтосунки

«В моєму інстаґрамі немає селфі» – Катерина Павлів

Луцьк News Автор Луцьк News
31.01.2021
у Cтосунки, Інтерв’ю
Reading Time: 1 min read
338 3
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Лучанка Катя вивчає рекламу, піар та зв’язки з громадськістю, встигла постажуватися в різних організаціях, долучитися до міжнародних проектів, заявити про себе на конкурсах і провести власну розвідку про довіру і бренди міст.

Втім, куди цікавіше про неї скаже клаптик з есе, який вона написала 5 років тому:

“Я на ніч вмикаю режим літака. Така вже у мене звичка. Торкаюсь руками кінця небес. Ходжу босими ногами дахами сонного міста. Вдихаю холод усім невеликим об‘ємом в легені і колекціоную іскристі зірки до себе в кишені… Коли лиш починає вечоріти, полюбляю спостерігати за світом ваших кухонь. Вони багато у собі ховають. І теплі чайні слова, і кислі оцтові образи, і приторно-цукрові омани… Я ходжу ногами по землі лише тоді, коли мій автопілот вимикається.

Повітряним штопором мрії голосно б’ються об бетон реальності…”

Про реальність ми і поспілкувалися.

Як ти уявляєш час у свої 20?

Те, що починається з другої половини жовтня і завершується лютим – це період застою. Варто до такого періоду приготуватися заздалегідь, знайти собі плани й стажування, щоб той неяскравий час минув швидше. А ось весною, коли вечори стають довшими і тебе не сковує повно одягу, починається справжній новий рік із розквітом і бурхливим переходом в літо. Щодо часу вдень, то це якесь співвідношення ситуацій, ритуалів і дій із часом, який я на це затрачаю. От, наприклад, для мене ранок – це завжди півтори години, стажування в офісних умовах – чотири години. Це вже такі речі, що стали самі собою зрозумілі. Ось вечір для мене – це три години, щоби впорядкувати думки, а сон ненормований, лягаю щоразу по-різному.

Обрати професію було швидким чи обдуманим рішенням?

Я однозначно шукала те, де мені не буде нудно. Думала не надто довго. Підштовхнуло зацікавлення журналістикою, досвід, що я мала після закінчення художньої школи, і інтерес до психології. О, ще було важливо, щоби професія не мала стосунку до математики.

А як же гроші рахувати, бізнес-плани складати?

Гроші рахувати я вмію (сміється – авт.). До речі, робила бізнес-плани, схеми, таблиці – теж те, що я вмію, бо це базове, що потрібно знати в моїй професії.

Коли починала, то мала конкретні очікування?

Мені все уявлялося дещо розмитим. Коли ти абітурієнт і ще не мав нагоди випробувати себе в професії безпосередньо, то не знаєш, як усе влаштовано, як воно працює. Були міркування, а може це буде надто складно, надто творчо. А потім ти починаєш реально працювати і не розсіюєшся вже на припущення.


Назви спогад із першого курсу, що, можливо, змінив щось у твоїй голові?

Найкраще це, мабуть, буде момент, коли я зробила свою першу соціалку (соціальну рекламу – авт.), вона зайняла третє місце на великому фестивалі соціальної реклами. Мене підтримували, вітали, а взагалі для себе тоді відчула поштовх до пошуку нових форматів.

Є така думка, що соціальна реклама недієва, бо її, буцім, дивляться ті, хто і так розуміє проблему. Як тобі таке?

Як на мене, соціальна реклама – доволі суперечлива сфера. Це моя думка. Якщо людина має дуже стійке переконання або ж звичку, то ролик має мізерні шанси якось вплинути, а тим паче – змінити. Справді зачепить і спровокує потужно сконструйована соціальна реклама, та, що зможе торкнутися емоцій, особистого, може, підсвідомого. Буває, спілкуєшся з людиною і не знаєш, що для неї таке особливе. На велику аудиторію – влучити ще складніше. Соціальна реклама здебільшого інформує, іноді лишає привід для роздумів. І дуже неприємно, коли за лаштунками бачиш, як люди, які займаються соціальною рекламою, самі ж сповідують інакші цінності. Як мінімум, приклад: люди публічно пропагують тверезе водіння, але після вечірки сідають нетверезими за кермо.


Виношуєш в собі ідеї, які не пов’язані з фахом безпосередньо, але кортить за них взятися?

Є така одна. Не уявляю себе без творчості, а після одного навчального курсу в університеті, інакше поглянула на сучасне мистецтво. Ідея прийшла спонтанно, але думаю, що може щось вдатися. Цікавить відеоарт. Варто хоча б спробувати свої сили в цьому. Відносно того, про що я міркувала раніше, це трохи відбита ідея, але після відвідин недавньої експозиції в Пінчук Арт Центрі, я багато фотографувала й рефлексувала з приводу премійованих робіт.

У сучасному світі візуальне кишить буквально всюди, тож який відеоарт, на твою думку, зможе впіймати увагу і запам’ятатися?

Досить уже сексу і скандалів.

Запам’ятовуються зазвичай роботи, що викликають одночасно кілька емоцій. Тобто майбутнє є саме в такого загравання з глядачем, коли робота приваблює, провокує і може місцями творить когнітивний дисонанс, але зберігає інтригу. Хто ознайомлений з фільмографією Лінча, то зрозуміє, що я зараз маю на увазі. У сучасному відеоарті обмеження можуть бути лише в уяві того, хто це творить.

До якого віку формується уява?

До того, коли людина вирішує, що досить або ні. Стільки, скільки ми самі цього хочемо. Коли я почала займатися рекламою, моя уява не була така активна, як зараз. Але наразі я відчуваю силу силенну ідей і те, як накульгує їх реалізація. Тому я це намагаюся владнати. Один із прикладів – знайшла однодумців, разом започаткували продакшн-проект. Сподіваюся, що задумане справдиться.

Запитання про порозуміння з творчими людьми: де баланс між «протилежності притягуються» і «яке їхало – таке здибало»?

Здебільшого, мені вдається розумітися з людьми, творчі тут не виняток. Звісно, може бути, що погляди у вас цілковито протилежні. Якщо це десь на рівні базового світосприйняття, але здебільшого я натрапляла на привітних людей. Наприклад, на останньому київському фестивалі реклами я була в колі 15 іноземців, ми спілкувалися англійською і нам було про що поговорити.


А відчуваєш різницю із поколінням з двотисячних?

Є великі різниці. Дуже багато онлайну, інстаґраму, мемів, нових технологій. І в моїй сфері дуже важливо зважати на нюанси покоління. Ті люди, які застали хоча б половину дитинства, вільного від ґаджетів, навіть тепер мають у своєму житті більше офлайну, інакші звички спілкування. Навіть прогулянка фіксується через селфі, ніби якщо не сфотографувався, то там і не був.  Я бачу багато на прикладі своєї молодшої сестри.

Якби пояснити характер твоєї сестри через місто, то яким би це місто було?

Місто технологій, всі залежні від телефонів, більшість мають окуляри, бо з дитинства прикуті до екранів. А ті, в кого добре із зором, використовують їх для моди. Люди яскраво вбрані і носять футболки з хайповими написами. Мешканці цього міста люблять автоматизовані процеси.

Де твоє місце там?

Я живу там, де ще приймають паперові гроші і глючить покриття, а влітку пахне асфальтом після дощу.

А чого ти додала б для власного міста?

Кольору і природи. Виправлятиму це вже найближчими днями. І ще хочу навчитися грати на волинці.

Яка цінність очолила б твій власний топ?

Свобода.

Свобода від втручання, пригнічення, обмеження. Прикметно, що у шкільному часі я цієї цінності так не виокремлювала.

Що для тебе має значення в оточенні людей різного статусу й віку?

Відчуття «на рівних». Коли атмосфера не нагнітає, ніби хтось впливовіший і вищий за тебе чи навпаки. Мені подобається бути в колі людей, які готові чути мене і мої ідеї, незалежно від походження і життєвого досвіду. Хоча, маю сказати, коли зустрічаєш людину, яка досягла успіху, додається мотивації розвиватися і рости.

Марк Твен колись казав, що по-справжньому великі люди дозволяють тобі поруч з ними почуватися так, ніби ти не гірший і теж можеш стати великим.

Так, і це для мене важливо в оточенні. Є різні обставини, але, як не крути, людина вільна формувати своє оточення.

Теги: Instagramамбіціїголовнемістомолодьпоколінняреклама
Поділитися266Твітнути166Поділитися66
Луцьк News

Луцьк News

Луцьк News - новий медіа-проект інформаційного агентства, рекламно-консалтингової компанії "Спектр" https://spectrmedia.com/

Луцьк News

© Спектр Медіа Група

Меню

  • Про нас
  • Умови користування
  • Політика конфіденційності
  • Публічна оферта
  • Контакти

Слідкуйте за нами

Результатів не знайдено
Переглянути весь результат
  • Луцькі соколи
  • Без категорії
  • Бізнес-проєкти
  • Відео
  • Дзеркало міста
  • Open Volyn
  • Таємна влада
  • Культура країни
  • Місто світла
  • Запитай у лікаря
  • Інтерв’ю
  • Освітній Update
  • Події
  • Прогнози
  • Рекомендації
  • Стрім
  • ТОП
  • Хештеги

© Спектр Медіа Група

З поверненням!

Увійдіть до свого акаунту нижче

Забули пароль?

Отримати свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути свій пароль.

Увійти
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?