У Луцьку відбулася зустріч з відомим журналістом та політичним блогером Денисом Казанським.
Вона пройшла у DJ Cafе Ring в рамках проекту «Європейське кафе».
Захід відвідали місцеві журналісти, громадські діячі, студенти, а також читачі блогера. Майже півтори години лектор розповідав присутнім як стати популярним онлайн, а також про інтернет-медіа та важливість роботи з соціальними мережами.
Зокрема, Денис Казанський зауважив, що користується для поширення своїх матеріалів власним сайтом, Facebook, Вконтакте, Twitter, Youtube, а також месенджером Telegram. За його словами, найпопулярнішим ресурсом серед політично активних людей є Facebook, однак російська соцмережа «Вконтакте» попри заборону все одно лишається найбільш популярною за кількістю відвідувачів.
«Найважливіше, що вам потрібно буде, взагалі, коли ви працюєте з будь-якими соціальними мережами – це цікавий контент. Але цікавий контент теж треба вміти подати», – розказав він.
Однак, блогер додав, що Facebook не дає можливості публікувати великі фотозвіти з текстом між фотографіями, тому він завів свій сайт, а на сторінці у Facebook просто публікує посилання на матеріал з сайту. Сам сайт Казанського дуже простий, мовляв, майбутнє за соціальними мережами, і переходи на сайт все одно відбуваються з соцмереж.
Також чоловік наголосив на важливості використання відеоблогів. Так, на його думку, людям зараз цікавіше дивитися відео, ніж читати якісь довгі тексти. Такі блоги може вести кожен охочий, маючи при цьому звичайний смартфон. Зокрема у Facebook цю можливість дає опція «прямий ефір».
«Facebook надає цій трансляції перевагу. Ця трансляція буде у всіх людей висвітлюватися на головній сторінці. Доки будуть відкриватися вікна, Facebook буде повідомляти ваших друзів, що ви ведете цю трансляцію», – пояснив він.
Також Казанський розповів про використання Youtube-каналів і можливість монетизувати свої відео. За його словами, в Україні недооцінюють цю платформу і сприймають її, як виключно розважальну, хоча насправді вона вже стає заміною телебачення, через те що дозволяє глядачу обирати контент. Окрім того він розказав, що телеефіри для публічних людей стали форматом минулого. Мовляв, сучасні соціальні мережі політикам дають можливість взагалі не витрачати на них гроші. Однак, здебільшого українські політики – це фейкові постаті, яким насправді немає що сказати, тому їх буде важко «розкрутити» в інтернеті.
Насамкінець Денис Казанський відповів на питання слухачів. Зокрема, його питали чи використовує він накрутку та фейкові боти для збільшення читабельності та переглядів його матеріалів. На що він відказав, що не гониться за цифрами та лайками.
«Я ціную справжніх людей. Для мене має цінність те, що є вплив на якусь аудиторію справжню, нехай вона маленька, але це реальні люди», – запевнив він.
Також він зауважив, що має три акаунти у Facebook через те, що на нього час від часу скаржаться невдоволені його статтями росіяни.
На питання про об’єктивність журналістики, Казанський відповів, що боротися за неї треба, але це – недосяжний ідеал.
«Ті люди, які вважають, що вони дуже об’єктивні, насправді теж необ’єктивні. Насправді абсолютно об’єктивних журналістів немає», – сказав він і додав, що у цій сфері існують різні формати і стандарти, яких мусить дотримуватися журналіст. Мовляв, абсолютно суб’єктивним автору не дозволять бути через ці стандарти.
«Якщо ви будете писати просто новини, то вас ніхто і ніколи не запам’ятає як особистість, як журналіста. Жодного новинаря, людини, яка сидить на стрічці (новин, – ред.) ніхто ніколи не знав і не слухав, тобто завжди слухають якихось авторитетів, які постійно надають якусь свою думку, які видають оці оціночні судження», – підсумував він.