• Про нас
  • Контакти
РЕКЛАМА
Thursday, February 9, 2023
  • Вхід
Луцьк News
  • Прогнози
  • Коментарі
  • Рекомендації
  • Відео
  • Події
  • Хештеги

No products in the cart.

ДОДАТИ НОВИНУ
ПІДТРИМАТИ
  • Головна
  • #StandwithUkraine
  • #StopRussia
Результатів не знайдено
Переглянути весь результат
  • Головна
  • #StandwithUkraine
  • #StopRussia
Результатів не знайдено
Переглянути весь результат
Луцьк News
Результатів не знайдено
Переглянути весь результат
Головна Cтосунки

Всі жінки шопоголіки – надцяте дослідження на тему…

slavasavosh Автор slavasavosh
17.08.2018
у Cтосунки
Reading Time: 1 min read
457 5
A A
0
Share on FacebookShare on Twitter

Речення, що починаються на зразок “вчені дослідили” вже викликають сміх, проте коли вчері беруться влаштовувати “соціальні зрізи” про те, що в побуті маневрує між гумором та дискримінацією, виникає навіть спортивний інтерес з’ясувати подробиці.

Лінгвістичний аналіз близько 300 фінансових статей за останній рік з різних світових видань показав стереотипи про чоловіків та жінок, які ретранслюють медіа.

Як пише The Guardian, дослідження було виконане на замовлення Starling Bank. Згідно з ним, у 65% матеріалів, цільовою аудиторією яких були жінки, вони зображалися як марнотратниці, нерозважливі люди зі схильністю до надмірних витрат, яким потрібно «стримувати» свої витрати та контролювати свій бюджет, аби заощаджувати. Серед ілюстрацій до текстів домінували зображення жінок з надмірно емоційною реакцією або з використанням елементів дитячих ілюстрацій, наприклад, скарбнички в формі поросят та дрібні монетки. Фінансове планування для жінок, як правило, описується як складний і загрозливий процес, свого роду «мінне поле». В 71% статей для жінок йшлося про полювання за знижками, в 90% – про необхідність «скоротити витрати».

Водночас чоловіки показані в статтях як досвідчені у фінансових питаннях люди.

Для них фінансове планування – це простір, наповнений можливостями. Замість того, щоб робити акцент на можливих шляхах заощадити на чомусь, статті, орієнтовані на чоловіків, розповідають про інфестування, оцінку фінансових ризиків. Вони в значній мірі спираються на стереотипи про конкурентність та силу, які домінують в чоловічому середовищі. У таких матеріалах за замовчуванням мається на увазі, що їх читачі змагаються за фінансові успіхи. В них часто повторюються вирази «отримати прибавку» чи «грати в гру».

По-різному в статтях описуються й дорогі покупки, які роблять чоловіки та жінки.

Наприклад, жінки «розтринькують» гроші на дорогі туфлі, а чоловіки – «інвестують» їх у покупку костюму.

Гроші також асоціюються із маскулінністю – в 70% проаналізованих статей фінансовий успіх асоціюється із можливістю для чоловіків підвищити свій соціальний статус. В 50% матеріалів чоловіків заохочують робити великі покупки та інвестувати гроші.

Також в статтях, націлених на чоловіків, жінок описують як ненадійних, ризикованих людей, які вимагають багато грошей. Приклад одного з таких заголовків – «Якщо ви розлучаєтесь, нам шкода, що вона зрадила вас».

Засновниця і виконавча директорка Starling Bank Енн Боден (Anne Boden) прокоментувала, що дослідження ілюструє щоденний сексизм, який існує у фінансовій галузі. «Якщо жінкам постійно говорять про те, як зберігати або керувати своїми “копійками”, аби просунутись далі, то вони матимуть уявлення, що у цьому й є суть грошей. Для чоловіків меседжі більш різноманітні: їх готують вимагати більше, а не бачити гроші як те, про що вони повинні просити, натомість як те, на що вони мають повне право», – розповіла вона. Банк ініціював кампанію #MakeMoneyEqual, в якій закликав редакторів та журналістів фінансових видань писати про гроші однаково як для чоловіків, так і для жінок.

Раніше дослідники з Університету Глазго та Каледонійського Університету Глазго встановили, що ЗМІ більше висвітлюють надмірне споживання алкоголю жінками, хоча в реальності чоловіки пиячать більше. Медіа також більш негативно зображають жінок, які схильні випивати, ніж чоловіків.

За матеріалами Mediasapiens

Теги: дозвіллязакупиречістереотипи
Поділитися359Твітнути225Поділитися90
slavasavosh

slavasavosh

Луцьк News

© Спектр Медіа Група

Меню

  • Про нас
  • Умови користування
  • Політика конфіденційності
  • Публічна оферта
  • Контакти

Слідкуйте за нами

Результатів не знайдено
Переглянути весь результат
  • Луцькі соколи
  • Без категорії
  • Бізнес-проєкти
  • Відео
  • Дзеркало міста
  • Open Volyn
  • Таємна влада
  • Культура країни
  • Місто світла
  • Запитай у лікаря
  • Інтерв’ю
  • Освітній Update
  • Події
  • Прогнози
  • Рекомендації
  • Стрім
  • ТОП
  • Хештеги

© Спектр Медіа Група

З поверненням!

Увійдіть до свого акаунту нижче

Забули пароль?

Отримати свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути свій пароль.

Увійти
Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?