Сьогодні, 17:42 0 15 квітня в роботі ПриватБанку стався короткочасний збій, через який чимало користувачів не змогли скористатися своїми платіжними картками у магазинах, зокрема в Києві.
На проблему звернув увагу співзасновник «Монобанку» Олег Гороховський, пише ТСН.
У своєму дописі він зазначив, що фіксуються труднощі з проведенням оплат через термінали ПриватБанку.
«Фіксуємо проблеми з розрахунками нашими картками у торгових точках Привату. Схоже, у колег виникли певні труднощі. Очікуємо на офіційні роз’яснення», — написав Гороховський.
Згодом він оновив інформацію, повідомивши, що збій вже ліквідовано:
«Полагодили», — коротко повідомив він.
На момент інциденту офіційного коментаря від ПриватБанку щодо причин збою не надходило. Користувачі соцмереж тим часом масово ділилися скаргами на неможливість провести оплату банківською карткою, викликаючи хвилю обурення.
Раніше ми писали про те, що банкомати ПриватБанку масово забирають картки українців.
Підписуйтесь на наш Facebook та Telegram-канал , щоб бути в курсі найважливіших подій.