Месенджери — це не просто додаток для спілкування та обміну інформації, це ще й чудова можливість для просування власного бізнесу, продажу товарів та налагодження комунікації з клієнтом.
PR-директор Viber Яна Рожкова розповіла для “24 телеканалу“, як грамотно користуватись усіма можливостями додатку задля просування власного бізнесу.
Власне, волиняни також не пасуть задніх та активно налагоджують комунікації з клієнтом у цьому месенджері, адже у місцевих групах в соціальних мережах, чи не кожен магазин має свою спільноту у Viber. Але, на жаль, не усі знають про функції та можливості цього додатку.
За її словами, за останні роки Viber використовує досвід Rakuten (своєї материнської компанії), розвиваючи мобільну комерцію і тестуючи нові функції. Це перспективний напрямок, адже сегмент онлайн-торгівлі зростає в усьому світі.
Завдяки частині нововведень, цим додатком вже можна користуватись, як мультифункціональною платформою. Отож, детальніше про корисні “лайфхаки” для волинських підприємців у Viber.
Опитування
Завдяки опитуванням, ви можете отримати безліч корисної інформації для розвитку власного бізнесу. Адже, за допомогою цієї функції можна визначити рівень зацікавлення споживачів щодо продуктів і послуг брендів у спільнотах, учасниками яких вони є. Так можна дізнатися, що клієнтам сподобалося в сервісі, а що потрібно переробити, лінійку якої продукції краще збільшити у виробництві, а яку зменшити тощо. Також, ви можете безпосередньо спілкувати на пряму зі своїм клієнтом на абсолютно різні теми, підвищуючи активність у власних спільнотах.
Клавіатура для шопінгу
Іншими словами – онлайн каталог прямо в додатку. У головному меню з’явилася кнопка “Viber-каталог”, яка відкриває спеціальну “клавіатуру для шопінгу”.”Клавіатура для шопінгу” містить список доступних товарів від компаній-партнерів. Так, з месенджером вже співпрацюють бренди Macy’s, Saks Fifth Avenue, Asos. У майбутньому доступних магазинів стане ще більше.
Чат-боти
Ця функція значно спростить ведення вашого бізнесу, адже може напряму спілкуватись з клієнтом, збирати інформацію та поширювати її без вашого втручання. Так, в Україні їх використовують найрізноманітніші бізнеси: від банків до шоу-бізнесу, а також державні компанії.
Банкінг
Банкінг прямо у додатку – це важливий тренд на ринку e-commerce, який дає змогу крім безпосередньої комунікації з клієнтами, ще й проводити там фінансові операції. Ви можете не хвилюватись за власні дані, адже банки та, безпосередньо, додаток піклується про захист вашої конфіденційної інформації.
Отож, радимо волинянам спробувати у такий спосіб просувати свій бізнес! Адже, інтернет — найкраща платформа для продажів.