Всесвітньо відомий журнал «Forbes» оприлюднив до свого золотого ювілею список людей, які є найбільшими умами сучасної епохи. Це, свого роду, найбільш повне портфоліо особистостей зі світу бізнесу. Поряд з Дональдом Трампом, Біллом Гейтсом, Боно, Полом Маккартні і іншими фігурують імена лише 10 жінок, три з яких домоглися успіху в сфері моди.
Про це йдеться на сайті Fashion Week Daily.
«Все почалося з пари колгот, ножиць і свіжої ідеї», – так зазвичай починає свою розповідь американка Сара Блейклі. У той день, коли Сара взяла ножиці і обрізала свої колготи для того, щоб її стегна виглядали більш підтягнутими в білих брюках, вона зробила доленосне бізнес-рішення. На продажу факс-машин Блейклі заощадила 5 тис. доларів, які і стали стартовим капіталом для SPANX – лінії корегуючої білизни. Але тоді Сарі знадобилося благати виробників зробити перший прототип, а потім просити байерів погодитися на зустріч. Успіх не змусив себе чекати: байєр з Neiman Marcus погодилася приміряти диво-колготи, а потім відразу придбала для універмагу 3 тисячі пар таких самих.

Вироби від SPANX
У тому ж році про колготи SPANX дізналася Опра Уїнфрі і помістила їх у список «Улюблені речі Опри», після чого продажі корегуючої білизни від Сари Блейклі буквально злетіли. Цьому посприяли хвалебні відгуки таких зірок червоної доріжки, як Гвінет Пелтроу, Мадонни і Джессіки Альби. Лінія SPANX поступово розширювалася, включаючи в себе жіночу і чоловічу нижню білизну, спортивний одяг, одяг для плавання і багато іншого. Для того, щоб надихнути інших жінок на досягнення, в 2006 році Сара заснувала Sara Blakely Foundation, а в 2012 потрапила на обкладинку Forbes як наймолодша self-made жінка-мільйонер.
Тепер Сара Блейклі є єдиною власницею патенту і компанії SPANX, а також володіє статком у 1,13 млрд. доларів.
СУКНЯ З ЗАПАХОМ
Ще одна особистість зі списку Forbes, дизайнер Діана фон Фюрстенберг, одного разу поділилася головним секретом свого успіху. «Необхідно вірити самому собі, – каже Діана. – Для того, щоб почати довіряти собі, потрібно вибудувати правильні стосунки з самим собою. А для того, щоб зробити це, необхідно бути суворим до самого себе і не обманювати себе».

До поради Діани, відомого дизайнера і підприємця, безперечно варто дослухатися. Діана почала створювати одяг в 70-х, коли їй було трохи більше 20 років. Вона насилу знайшла відповідне приміщення для свого шоурума і незабаром пошила першу сукню з запахом. Лише за одну ніч вона стала супер-популярною – до того ж, сукня перетворилася на символ звільненої жінки, яка позбулася від кайданів некомфортного їй одягу і віддала перевагу сукні геніально простого крою.
«Мені вдалося втілити американську мрію в життя – я заснувала власний бренд. Після цього були злети і падіння, але завдяки своїй чесності і вірі в себе мені вдалося вижити у бізнес-світі», – так прокоментувала свою появу в Forbes Діана фон Фюрстенберг.
IT-СУМКИ ВІД PRADA
У ще одного дизайнера зі списку «світлих умів» Forbes, Міучча Прада, є серйозний освітній бекграунд. Прада вчилася в Міланському університеті і закінчила його з докторським ступенем з політології, після чого настав період бунтарства: протягом 5 років Міучча була мімом і виступала в міланському Пікколо-театро. У 1970 році вона приєдналася до сімейного бізнесу як менеджер магазину, а 18 років по тому колекція авторства Міучча Прада дебютувала на подіумі. Згодом Праді вдалося створити справжній культ навколо бренду Prada, ввести в обіг поняття «it-bag» і стати автором маси бестселерів.
Завдяки своїй діяльності Міуччі вдалося досягти ще більших успіхів. Вона двічі ставала міжнародним дизайнером року за версією Ради модельєрів Америки (1993 і 2004 рік) і стала однією із ста найвпливовіших фігур 20-го століття в добірці The TIME Magazine. А тепер її ім’я з’явилося і в списку Forbes: статок Міуччі Прада оцінюється у 11,1 млрд. доларів.